ورزش دستگاه EMS متدی جدید

با خرید دستگاه EMS تحریکات عضلانی را مشابه آنچه که در ورزش رخ می دهد، ایجاد می کند. ورزش دستگاه EMS متدی جدید

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

با خرید دستگاه EMS تحریکات عضلانی را مشابه آنچه که در ورزش رخ می دهد، ایجاد می کند. ورزش دستگاه EMS متدی جدید برای کاهش وزن و عضله سازی می باشد که تاثیر آن در یک جلسه چندبرابر جلسات بدنسازی و فیتنس می باشد این ورزش با استفاده از لباس های مخصوصی انجام می شود که این لباس با استفاده از دستگاه که به آن متصل می شود پالس هایی را به بدن وارد می کند که عضلات شما را بیش از ورزش بدون آن درگیر خواهد کرد ما در این مطلب قصد داریم بهترین باشگاه های ای ام اس EMS در کرج را معرفی کنیم. برای استعلام قیمت دستگاه ای ام اس تایتان همین حالا با ما تماس بگیرید. در ادامهی این مقاله از دیجیکالا مگ، ما ضمن بررسی ویژگیها و امکانات دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (دستگاه EMS) نتایج حاصل از تمرین با آن را بر روی عضلات بدن با نتایج حاصل از تمرینات قدرتی سنتی مثل ورزش بدنسازی و تناسب اندام مقایسه میکنیم. تفاوت اصلی دستگاه شبیهساز ورزشی با روشهای متداول تمرینی این است که تحریک الکتریکی اجازه میدهد تا فیبرهای عضلانی بیشتری در طول تمرین فعال شوند.

دستگاه EMS چند نوع است؟ 2. چند بار باید با استفاده از سیستم دستگاه EMS آموزش ببینم؟ بصورتیکه هر جلسه تمرین با دستگاه EMS معادل 3 جلسه تمرین در باشگاه بدنسازی می باشد. از این رو با دو یا سه جلسه تمرین در هر هفته قادر خواهید بود ضمن آن که به اندام ایده آل خود برسید آن را حفظ کنید. پس اگر گروه های مختلف عضلات را فعال کنید، سوخت و ساز بالاتر و مصرف انرژی بیشتری خواهید داشت. البته باید توجه داشت که برای این کار پشتکار و شدت تمرینات نیز ضروریست و EMS شما را کمک میکند که نتایج را سریعتر و بیشتر بدست آورید. این روش معمولا بیشتر توسط افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که تمایل دارند تناسب اندام و فرم بدن خود را به شکلی سریع و موثر بهبود بدهند. موردی که بیشتر از همه به عنوان عوارض ورزش ای ام اس مطرح می شود، تمرین زدگی می باشد، به طوری که فرد رغبتی برای انجام مجدد این حرکات ندارد. در واقع دستگاه EMS پالسهای الکتریکی تولید میکند و به وسیله الکترود به عضلاتی که مد نظر است وصل میشود و به این شکل تعداد و شدت انقباض در ثانیه افزایش پیدا میکند.

تمرینات ای ام اس به هیچ وجه دردناک نیست، دستگاه ای ام اس پالس های الکتریکی را به صورت خیلی ضعیف به بدن منتقل می کند و بعد از گذشت زمان کوتاهی بدن به این پالس ها عادت می کند، اما به هیچ عنوان ای ام اس با درد همراه نیست. بدین معنا که میزان شدت پالس های ورودی هر گروه عضلانی مطابق با مقاومت و شرایط فیزیکی هر فرد تنظیم میشود. این دستگاه باعث ایجاد ۴۰ بار انقباض عضلانی در هر دقیقه می شود. برای رسیدن به نتایج ملموس با استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی عضلات، معمولاً روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و ۵ بار تمرین در هفته با استفاده از این دستگاه کافی است. دستگاه تحریک الکتریکی عضلانی اساساً کاری را که مغز شما در این حالت انجام میدهد تقلید میکند؛ یعنی با استفاده از پدهای الکتریکی که به قسمتهای مختلف یک عضله متصل میشوند، یک تکانهی الکتریکی کوچک به عضله ارسال میشود که به آن عضله فرمان میدهد منقبض شود. اما این فناوری درمانی اخیراً وارد دنیای ورزش و تناسباندام شده و با اعمال تغییرات لازم به گجتی امن و قابل استفاده برای عموم تبدیل شده است.

این روش به عنوان شکلی از تمرینات شخصی، میتواند با اهداف تمرینی فردی متعددی منطبق شود. برطرف شدن افسردگی به علت افزایش وزن. و این کار را بدون وزن سنگین انجام می دهد. کاربرد دیگر EMS در لاغری و کاهش وزن است. کاربرد دیگر این روش تمرینی در افرادی است که تحرک کافی ندارند یا بعد از آسیب های ورزشی نمی توانند بخوبی عضلات خود را فعال کنند. از نام این روش مشخص است که قرار نیست بخوابید و با کمک یک دستگاه لاغر شوید یا حجم عضلات شما رشد کند. امیداوریم با خواندن این مقاله با مزایا و معایب ورزش ای ام اس به خوبی آشنا شده باشید. بدن برای جبران انرژی علاوه بر مصرف آب به منابع دیگر هم نیاز دارد و باید موارد مورد نیاز بدن با مصرف کربوهیدارت ها، میوه ها و سبزی ها و غذاهایی که کلسیم و منیزیم و سدیم دارد و همچنین مصرف ویتامین هایی مانند ب۱ و ب ۱۲ و سی جبران شود. علیرغم نامش که تداعیکنندهی برق و شوک است معمولاً تمرین با آن به هیچ وجه یک تجربهی دردناک نیست به این خاطر که ولتاژ پدهای دستگاه بسیار پایینتر از حد تصور شما است.



منبع
مقالات مشابه
نظرات کاربرن